top of page
חיפוש

6 דרכים לרתום את כוח הכרת תודה לחיים של איכות

עודכן: 30 ביולי 2019

שימוש בכוח של הכרת תודה מייצר שינויים חיוביים בחיים. הכרה בברכות בחייך, במתנות שקיבלת מהבורא והוקרה שלהם משנה את הדינמיקה של מציאות חייך והופכת אותך לאדם חיובי, אכפתי ואהוב. זהו כלי עוצמתי שיש לרתום לטובתך וכמו כל דבר לתרגל ולהתאמן. אין ספק בלבי כי הפעולה הפשוטה של להיות אסיר תודה על בסיס קבוע תעצב את דפוסי החשיבה שלך לחיובים ובכך תשפיע רבות על איכות חייך.


כל מסר שלנו מתחלק לשני חלקים.  ל BE שמוקדש ללמידה ולתובנות חדשות ול - DO המתרגם תובנות ורעיונות חדשים למעשים בחיי היומיום.

BE

שימוש בכוח של הכרת תודה מייצר שינויים חיוביים בחיים.   הכרה בברכות בחייך, במתנות שקיבלת מהבורא והוקרה שלהם משנה את הדינאמיקה של מציאות חייך והופכת אותך לאדם חיובי, אכפתי ואהוב.  זהו כלי עוצמתי שיש לרתום לטובתך וכמו כל דבר לתרגל ולהתאמן.  אין ספק בלבי כי הפעולה הפשוטה של ​​להיות אסיר תודה על בסיס קבוע תעצב את דפוסי החשיבה שלך לחיובים ובכך תשפיע רבות על איכות חייך.

DO

בואו נסתכל על כמה דרכים מעשיות בעזרתן תוכל לשלב הכרת תודה בחייך.  כמובן שאלה רק כמה דוגמאות המבוססות על הניסיון האישי שלי והחוויות של מתאמנים שליוותי, ברור שלא כולם יחולו עליך, פשוט לבחור את אלה שאתה מרגיש עימם נוח.

6 דרכים לרתום את כוח הכרת תודה לחיים של איכות

1. טקס יומי-ערוך טקס יומי, קח דקה בבוקר כדי לסקור בעיני רוחך את כל האנשים והדברים בחייך עליהם אתה אסיר תודה. הסקירה הזו, מחשבות ותמונות כמו סרט נע, תקבע את הטון לשאר היום ותעזור לך למקד את תשומת הלב למקום חיובי וחיוני. 

2. ערוך רשימה-כאשר אתה נתקל ביום קשה, מה לעשות לכולנו יש ימים מאתגרים מפעם לפעם, מומלץ לקחת הפסקה ולעשות רשימה של כל הדברים שאתה מודה עליהם.  לא משנה מה עובר עליך, תמיד יש דברים כדי להודות עליהם.  הרשימה תעזור לך להעביר את ההתמקדות מתחושת ייאוש לתחושה קצת יותר קלילה ומעודדת.

3. מציניות וביקורת להכרת תודה- במקום למתוח ביקורת, תוקיר תודה. טקטיקה פשוטה זו יכולה, פשוטו כמשמעו, להפוך מערכות יחסים חשובות כמו נישואים,הורות, שותפות עיסקית לזורמות ומיטביות. לדוגמה: אם אתה מבקר את בת הזוג שלך לעיתים קרובות, זה מעכיר את הקשר, אף אחד לא אוהב להיות תחת ביקורת כל הזמן. לכן, כאשר אתה מוצא את עצמך עם דחף לבקר, עצור וקח רגע לחשוב על כל הסיבות שאתה באמת אסיר תודה לבת הזוג שלך. לאחר מכן שתף עימו את התודה, וראה כיצד מערכת היחסים שלך הופכת לטובה ומיטבה. כך גם לגבי שאר מערכות היחסים בחייך.

4. תגיד תודה לאתגרים בחייך-כאשר אתה עומד מול אתגר גדול, הייה אסיר תודה על כך. אנשים רבים רואים באתגרים כסיבה להתלונן ולרחם על עצמם. תאמין לי, גישה זו לא תקדם אותך לשום מקום. במקום זאת, נסה לראות את ההיבטים החיוביים הקשורים לחוויות שאתה עובר. האם אתה יכול להעריך אותם כהזדמנות ללמוד ולצמוח? שינוי פשוט בתפיסה, יכול להפוך אתגר למשהו חיובי עם יתרונות לטווח ארוך, אבל כדי שזה יקרה אנחנו צריכים לטפח גישה של הכרת תודה.

5. תגיד תודה בכל הזדמנות- תגיד תודה בכל פעם שמישהו מראה לך קצת התחשבות. פעולה זו תגרום לך להרגיש טוב יותר וזה יעודד אחרים להיות מתחשבים יותר. יש הרבה אנשים גסים ולא מתחשבים בעולם, אבל אתה יכול להיות כוח חיובי פשוט על ידי הפצה של אמירת תודה בסביבה שלך. תהיה על המשמר אפילו עבור מעשים קטנים של חסד. כאשר אתה שם לב אליהם, התודה שלך תעזור לאחרים להרגיש טוב יותר עם עצמם.

6. תסתכל על חצי הכוס המלאה- תתמקד במה שיש לך.  האם אי פעם הסתכלת סביבך והרגשת מקופח בגלל שהבית בו אתה גר אינו בית חלומותייך או המכונית בה אתה נוהג אינה מגניבה כמו שהיית רוצה? זה קל לשכוח שיש מיליארדי אנשים שאין להם את מה שיש כבר לך.  אז אולי אין לך הכול, אבל אתה חייב להודות שבורכת בדרכים רבות ועל כך יש לומר תודה. 

ככל שתתמקד בהכרת תודה תוכל להעריך את החיים שלך יותר ולהיות מאושר בחלקך.   זכור האנשים המאושרים ביותר הם לא אלה שיש להם את הטוב מכל הדבר, הם אלה שמודים לכל דבר שיש להם.

אז מה הדברים בחייך עליהם אתה מוקיר תודה?


101 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page