top of page
חיפוש

לנוע בין מישורי החיים בזרימה

לנוע בין מישורי החיים בזרימה הינה משימת חיים מאתגרת. איך מג'נגלים חיים במישור האישי, הבריאותי, המשפחתי, החברתי, המקצועי והכלכלי כך שנוכל לנוע ממישור למישור בנינוחות ובזרימה טבעית בלי רגשות אשמה או תחושה של החמצה ו/או פגיעה. איך נמנעים מהאפשרות שמישור אחד ישתלט על חיינו וישבית את התנועה אל המישורים האחרים? מאיזה מישור אני נמנע או לא מצליח להגיע אליו כלל? איזה מישור חסום בפני? באיזה מישור הייתי רוצה להשקיע יותר ? כל מישור חיים הינו מרחב בפני עצמו שיש בו כללים וחוקים, ציפיות ושאיפות, רצונות וגם משימות ומטלות. איך מצליחים לסנכרן בין כולם?

יומן שיטה מאפשר תנועה מבוקרת בין המישורים. בזמן שאני רושמת ביומן משימות/אירועים אני שמה לב לקטגוריות הרשומות כדי לוודא שאני יודעת היכן אני נמצאת השבוע? באיזה מישור?

עצירה

מרחב חודשי נפרס בפנייך. זמן לעצור, להתבונן, לשאול שאלות, לתכנן, להצהיר הצהרות, לבדוק הזדמנויות ולהמשיך הלאה בדרך. העצירה היא חלק מהדרך ולמרות שהיא נראית סטאטית קורים בה המון דברים חשובים. ממש כמו אחרי אימון גופני, בשלב ההתאוששות קורים שני דברים חשובים: אחד אנו מחדשים את מאגרי האנרגיה ונפרדים מפסולת מיותרת ושתיים מתרחש תהליך של בניית שריר. כך גם בחיים, אחת לחודש עושים עצירה יזומה. בשלב הראשון פשוט מאפשרים לעצמנו לנוח, להרפות מאמץ, לנשום, לבדוק מה שלומינו? לבדוק אלו תחושות או רגשות עולים בתוכנו? יש להכיר או להוקיר כל מה שעולה ולאפשר לעשייה לחלחל פנימה או לא. בשלב השני, מתחילים בתהליך של בנייה, התכווננות והצטיידות לכל מה שצריך על מנת להמשיך בדרך. לשם כך נעזר במרחב החודשי, נענה על שאלות שיטה, נצהיר הצהרת מנהיגות, נעצב את מטרות החודש ונחלץ הזדמנויות שהבחנו בהם.



בהצלחה!



37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page